Uždaryti
Florus lapai

Pagalba

Kokiais terminais pristatomos puokštės?

Pristatymo data ir laikas pasirenkamas pildant užsakymo formą. Puokštes galima užsakyti tą pačią dieną arba iš anksto.

Pristatymai vykdomi pirmadienį – šeštadienį nuo 9:00 iki 19:00 valandos. Užsakyti galima ne vėliau kaip 2 val. iki pristatymo laiko. Tai pačiai dienai užsakymai priimami iki 16.00 val.

Kaip galima pakeisti ar atšaukti užsakymą?

Užsakymą galima pakeisti paskambinus telefonu: +370 696 70700

Užsakymą galima atšaukti el. paštu info@florus.lt. Tą galima padaryti tik prieš vieną darbo dieną iki pristatymo ar atsiėmimo dienos. Būtina nurodyti užsakymo numerį.

Ar puokštės pristatomos tik į namus?

Puokštes galima pristatyti į bet kurią pageidaujamą vietą.

Ar galima puokštes pristatyti anonimiškai?

Taip, galima.

Ar būsiu informuotas, kai bus pristatytas užsakymas?

Taip, pranešimas apie pristatymą siunčiamas užsakymo formoje nurodytu el. pašto adresu.

Ar galiu užsakymą atsiimti pats?

Taip, užsakymo formoje reikia pasirinkti „Atsiimsiu pats“ ir puokštes bus galima atsiimti adresu Lazdijų g. 5, Alytus.

Kaip apmokamas užsakymas?

Užsakymai florus.lt apmokami per elektroninę bankininkystę.

Neradai atsakymo?

Susisiek tiesiogiai ir mes atsakysime į visus klausimus.

Susisiekti
Mes naudojame slapukus, kad galėtume geriau suprasti, kaip svetainė naudojama. Toliau naudodamiesi šia svetaine jūs sutinkate su mūsų slapukų politika. Sužinoti daugiau
Gerai